23:57

Lekko Stronniczy Tren #1001



Lekko Stronniczy Tren #1001 
Wielkieś mi uczynił pustki na YouTubie moim, 
Mój drogi LS-ie, tym zniknieniem swoim! 
Pełno filmów, a jakoby żadnego nie było: 
Jedną maluczką audycją tak wiele ubyło. 
Wyście za wszytki mówili, za wszytki śpiewali, 
Dzieciom w domach dziecka akcjami pomagali. 
Nie dopuściliście nigdy widzom się frasować 
Ani myśleniem ponurym swej głowy psować, 
To tego, to owego wdzięcznie obśmiewając 
I onym swym uciesznym śmiechem zabawiając. 
Teraz wszytko umilkło, szczere pustki w sieci, 
Bo program o 18-tej już więcej nie poleci. 
Z każdego kąta żałość człowieka ujmuje, 
A serce 1001 odcinka darmo upatruje.

4 komentarze:

Caddi Caddicus pisze...

Ale o co chodzi z tym jutubem?

Martin Zalewski pisze...

Lekko Stronniczy to był codzienny (pn. - pt.) program na YT. Był stałym elementem mojego dnia. Po powrocie z pracy najpierw oglądałem nowy odcinek, a dopiero potem zabierałem się za wszystko inne. I tak przez kilka lat!
W sieci właśnie pojawił się odcinek numer 1000, który zgodnie z zapowiedziami twórców - jest ostatnim.
Tak więc uświadamiając sobie, że właśnie zniknęło coś, co było constans w moim życiu, zrobiło mi się smutno. I to na tyle smutno, że postanowiłem sparafrazować tren.
Takie moje osobiste podziękowanie dla chłopaków, którzy codziennie poprawiali mi humor.

Caddi Caddicus pisze...

Dzięki. Muszę zatem zapoznać się z tym, co pokazali w niektórych tych spośród tysiąca odcinków:-)

Anita Karpińska pisze...

Wolę Bez Imprimatur, ale i oni niestety już coraz rzadziej publikują.
Świetna inwencja.
Pozdrawiam, CanBe.pl

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 MARTIN ZALEWSKI